Vavoulas Group

Από την Κρήτη σε όλη την Ελλάδα — σύγχρονη επικοινωνία για έναν σύγχρονο τεχνικό όμιλο

Project Overview

Η Vavoulas Group είναι ένας από τους μεγαλύτερους τεχνικούς ομίλους της Κρήτης, με δραστηριότητα σε δημόσια και ιδιωτικά έργα υψηλών προδιαγραφών. Η MKS έχει αναλάβει εξ’ ολοκλήρου την marketing επικοινωνία του brand, σε digital και παραδοσιακά μέσα, ενισχύοντας την εικόνα της εταιρείας εντός και εκτός Κρήτης.

Challenges

  • Μετατόπιση της επικοινωνίας σε πιο δυναμικά, σύγχρονα formats με έμφαση στο video
  • Δημιουργία παρουσίας σε νέα κανάλια όπως YouTube & TikTok
  • Ενίσχυση PR δραστηριότητας σε τοπικά και εθνικά ΜΜΕ
  • Ανάπτυξη awareness και αναγνωρισιμότητας εκτός Κρήτης, με φυσική και digital παρουσία
  • Προώθηση της εταιρικής εικόνας μέσω χορηγιών σε αθλητικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα (LED γήπεδα κ.ά.) 

 Social Media

  • Πλήρης διαχείριση Facebook, Instagram, TikTok, YouTube,Linkedin
  • Δημιουργία content calendar με έμφαση σε έργα, πρόσωπα, κουλτούρα εταιρείας
  • Video-first στρατηγική (project showcases, drone shots, συνεντεύξεις)
  • Ανάδειξη των ανθρώπων και της τεχνογνωσίας του ομίλου
  • Σταδιακή αύξηση των καναλιών επικοινωνίας, με διαφοροποίηση ύφους ανά πλατφόρμα 

Performance Marketing

  • Δημιουργία στοχευμένων καμπανιών σε Meta & Google
  • Στρατηγική τοποθέτηση του brand και εκτός Κρήτης (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, υπόλοιπη Ελλάδα)
  • Διαφημιστική κάλυψη νέων έργων, υπηρεσιών και δράσεων του ομίλου
  • Remarketing & lead generation καμπάνιες 

Website Support

  • Συνεχείς αναβαθμίσεις και βελτιώσεις UX/UI στο υπάρχον website
  • Προσθήκες νέων έργων, δυναμικές ενότητες και βελτιστοποίηση για mobile εμπειρία
  • Συμβουλευτική για καλύτερο περιεχόμενο 

Photography & Video

  • Φωτογραφήσεις έργων και προσωπικού σε χώρους εργασίας
  • Παραγωγή βίντεο για social media & YouTube (timelapses, testimonials, backstage)
  • Χρήση drone για ανάδειξη κλίμακας και τεχνικών ικανοτήτων 

Χορηγίες & Offline Επικοινωνία

  • Υλοποίηση χορηγικών συνεργασιών σε αθλητικούς χώρους (LED γήπεδα)
  • Επικοινωνία του brand μέσα από τοπικά και πανελλαδικά μέσα τύπου
  • Σύνδεση της εταιρείας με αξίες κοινωνικής ευθύνης & στήριξης του αθλητισμού